Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/lib/classes/class.moduleoperations.inc.php on line 333 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/lib/classes/class.moduleoperations.inc.php on line 345 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/lib/classes/class.moduleoperations.inc.php:333) in /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/index.php on line 153 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/lib/classes/class.moduleoperations.inc.php:333) in /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/index.php on line 154 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/lib/classes/class.moduleoperations.inc.php:333) in /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/index.php on line 155 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/lib/classes/class.moduleoperations.inc.php:333) in /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/index.php on line 156 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/lib/classes/class.moduleoperations.inc.php:333) in /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/index.php on line 157 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/lib/classes/class.moduleoperations.inc.php:333) in /customers/a/6/7/gavlmaleriforeningen-muren.dk/httpd.www/index.php on line 292 Medlemskab | Gavlmaleriforeningen MUREN

Medlemskab

Medlemsskab koster for år 2020  kr. 200,00 pr. person.
NYT: Firma- og virksomhedsmedlemsskab koster 1000 kr. (inklusiv bogen "Kunsten på Gavlen")

Du kan indmelde dig ved at kontakte et af bestyrelsesmedlemmerne, og efter indbetaling af kontingentet vil du få tilsendt materiale om foreningen og et medlemskort.

Medlemsskab af foreningen giver ret til rabat på udvalgte arrangementer i KUNSTPAKHUSET i Ikast; - til samme pris som KUNSTPAKHUSETs egne medlemmer.

Og naturligvis er der medlemsrabat på foreningens egne arrangementer.

Kontingentet bedes indbetalt ved en bankoverførsel til vor konto i NORDEA, Brande afd.

REG.NR. 9559 Konto.nr. 6886-926-578

OBS      Husk at anføre dit navn, så vi kan få registreret dig korrekt    OBS
Foregående side: Bestyrelse  Næste side: Vedtægter